Els visitants gaudeixen de 'Pirene' al Mercat Artesanal d’Ordino

El comú d’Ordino ha celebrat aquest dissabte una nova edició del Mercat Artesanal a la plaça de la Closa, una proposta que ha començat a les 11 hores i que ha combinat la venda de productes artesanals amb activitats dirigides al públic familiar.

Ordino, 16 d'agost de 2026.- Un dels principals atractius de l’edició d’enguany han estat les estructures interactives 'Pirene', una instal·lació que combina art, artesania, mecànica i joc per apropar als participants els diferents paisatges del Pirineu. A través de diversos recorreguts i mecanismes inspirats en les màquines de bales, els visitants poden descobrir cims, valls, boscos i rius mentre interactuen amb les estructures. L’activitat està pensada tant per a infants com per a adults. El guia de ‘Pirene’, José Castellano, ha destacat que "hi ha adults jugant i passant-s’ho tan bé com els nens", ja que considera que la proposta "no té límits" pel que fa al públic a qui s’adreça. 

La jornada ha comptat amb una quinzena de parades amb una oferta variada de productes elaborats artesanalment, entre els quals hi ha xocolates, embotits, formatges, vins, melmelades, olis, espelmes aromàtiques, joguines, joieria i tasses, entre altres articles.