Planificacions Estiu 2022 :
Petits (3-4 anys)
Mitjans (5-6 anys)
Grans (7-12 anys)
El Casal d’estiu permet als infants de la parròquia fer activitats fora del període escolar emmarcades dins d’un projecte educatiu, divertint-se i aprenent en un context d’interrelació amb els altres infants. L’oferta del Casal d’estiu respon a una demanda social per permetre fer compatibles els horaris laborals amb els escolars. L’horari del casal d’estiu és de dilluns a divendres, de 7h30 a 18 h amb servei de guarderia fins les 20 h.
Durant l’estiu s’organitzen tallers, sortides a la muntanya, jocs d’equip, acampades, piscina, equitació, i tot un ampli ventall d’activitats que es poden realitzar a l’aire lliure, perquè els infants puguin gaudir de l’estiu. L’equip està format per monitors que organitzen els grups per edats que van dels 3 als 12 anys
Les colònies d'estiu permeten la interrelació dels infants incentivant la convivència, el respecte i la tolerància. Es promou també l'estima per la conservació de l'entorn natural i tots aquells valors que comporten un creixement personal i col·lectiu. Les colònies tenen una durada d'una setmana i es realitzen a la casa de la Baroni als Cortals d'Encamp.
Les inscripcions s’obren habitualment a principis de juny al servei de Tràmits del Comú d’Ordino.
Casal d'estiu i colònies
Centre Sociocultural l'Estudi
Tel.: 878150
A/e: cultura@ordino.ad -ludoescola@ordino.ad